Friday, March 24, 2006

Ο βασιλιάς κι εγώ

Ο Prince Uzuku γεννήθηκε στην Γκάνα το 2000. Είναι το τελευταίο από τα έξι παιδιά μιας οχταμελούς οικογένειας. Είναι χριστιανός και πηγαίνει στο σχολείο. Η οικογένειά του είναι από τις λίγες "τυχερές", αφού καλλιεργεί ένα μικρό κομμάτι γης και βρίσκεται κοντά (απέχει "μόλις" 500 μέτρα) σε πηγή πόσιμου νερού. Όμως όταν ένα μέλος της οικογένειας του Prince αρρωστήσει και χρειαστεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη τα υπόλοιπα μέλη πρέπει να τον μεταφέρουν με τα πόδια σε μια απόσταση 5 χιλιομέτρων, αφού εκεί βρίσκεται το κοντινότερο ιατρικό κέντρο.
Πριν δέκα ημέρες περίπου έβαλα την φωτογραφία του Prince μέσω της Action Aid. Στα χαρτιά της οργάνωσης είμαι "ανάδοχη μητέρα" του. Δύο φορές το χρόνο ή και συχνότερα θα παίρνω φωτογραφία του Prince αλλά και γράμμα με τα νέα του. Αν θέλω μπορώ κι εγώ μέσω της Action Aid να του στείλω ένα γράμμα όπου θα του μιλάω για μένα και την οικογένειά μου. Φυσικά δεν θεωρώ τον Prince "παιδί" μου. Όμως χτες το βράδυ τον είδα στον ύπνο μου. Και ελπίζω να είναι καλά.

p.s. Αν δεν έχετε δει την υπέροχη ταινία του ελληνοαμερικανού σκηνοθέτη Πέιν "About Schmidt" να το κάνετε. Όσοι την έχουν δει καταλαβαίνουν τη σχέση.

2 Comments:

At 12:27 AM, March 27, 2006, Blogger pascal said...

Τη στιγμή που κάποτε εμφανιστεί το comment του Prince σ' αυτό το post, θα μιλάμε για μια από τις πιο ωραίες στιγμές της ελληνικής μπλογκόσφαιρας. Ελπίζω να μην περιμένεις πολύ και συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σου δεσποινίς.

 
At 8:01 AM, May 16, 2006, Blogger alefbetac said...

μπραβο. αλλα αμφιβαλω αν δουμε το παιδι στην μπλογκοσφαιρα. Στην αφρικη μεχρι σημερα οι περρισοτεροι θα ζησουν και θα παιθανουν χωρις να κανουν ενα τηλεφωνημα! Μιλαμε για αλλη πραγματικοτητα.

 

Post a Comment

<< Home