Wednesday, February 21, 2007

4-5 πράγματα που ξέρω γι αυτήν

Ευχαριστώ πολύ τον switters για την πρόσκληση. Πάρε πέντε λοιπόν

1. Λατρεύω την jazz. Κλαίω με τη φωνή της Billie, ονειρεύομαι με το πιάνο του Thelonious, ξεχνιέμαι με την τρομπέτα του Miles. Το καλύτερό μου είναι όταν παίρνω ένα βιβλίο, βάζω ένα από τα αγαπημένα μου cd και κάθομαι στον καναπέ. Μπορεί να μου πάρει μέρες.

2. Είμαι ενοχική καπνίστρια. Δεν καπνίζω πολύ αλλά σχεδόν κάθε φορά που καπνίζω σκέφτομαι "αυτό είναι το τελευταίο πακέτο, αυτό ήταν, το κόβω". Φυσικά ποτέ δεν γίνεται. Θέλω να σταματήσω. Αν όχι να καπνίζω, τουλάχιστον να έχω ενοχές.

3. Το αγαπημένο μου φρούτο είναι η φράουλα. Είτε σαν φρούτο, είτε σαν τσίχλα, είτε σαν χυμός, είτε σαν κοκτέιλ. Και τα αγαπημένα μου λουλούδια οι μαργαρίτες.

4. Φοβάμαι πολύ τα ύψη. Δεν τολμώ να περάσω πάνω από γέφυρα, ακόμη και του τρένου, δεν μπορώ να βγω σε ένα μπαλκόνι και να κοιτάξω από κάτι. Επίσης φοβάμαι τους ανθρώπους που μιλούν για τον εαυτό τους στο τρίτο ενικό. π.χ. φοβάμαι τη Μαρία που λέει "από δω και στο εξής θα κοιτάξω τη Μαρία"

5. Στη ζωή μου έχω αγαπήσει δύο άντρες. Τον πρώτο φιλικά και τον δεύτερο ερωτικά. Τον πρώτο τον έχασα πριν λίγες μέρες. Είχε πολύ καλή καρδιά και δεν άντεξε. Τον δεύτερο τον έχασα πριν λίγους μήνες. Είχε πολύ καλή καρδιά και δεν με άντεξε.

Υ.Γ. Επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω ότι έχω ωραία μάτια. Βέβαια φροντίζω να διατηρώ το χρώμα τους αναλλοίωτο. Κλαίω πολύ συχνά. Τελικά μου άρεσε πολύ αυτό. Ήταν κάτι σαν ψυχοθεραθεία. Άσε που μου δόθηκε η ευκαιρία να γράψω για το αγαπημένο μου θέμα. Δεν ρίχνω πουθενά το μπαλάκι, όχι γιατί σνομπάρω αλλά γιατί είμαι τόσο άσχετη που δεν ξέρω πώς να το κάνω. Υπόσχομαι να προσπαθήσω μέσα στη μέρα.

14 Comments:

At 6:37 PM, February 21, 2007, Blogger switters said...

Σε αεροπλανο μπαινεις;

 
At 9:45 AM, February 22, 2007, Blogger 30nothing said...

Ναι, δεν είναι το ίδιο. Αυτό είναι πετοφοβία.

 
At 10:52 AM, February 22, 2007, Anonymous Anonymous said...

Το αγαπημένο σου ποτό δηλαδή είναι η margarita φράουλα;

 
At 1:21 PM, February 22, 2007, Anonymous Anonymous said...

"ειχε πολυ καλη καρδια και δεν με αντεξε..."

σπουδαιο ;-)

 
At 10:04 AM, February 23, 2007, Blogger 30nothing said...

neofitos: Μπα, προτιμώ το ντάκιρι

el jugador: Ήμουν σίγουρη ότι μόνο εσύ θα καταλάβαινες

οι σκιές μιλάν: καλημέρα, μήπως ήρθε η σειρά σου για τα δικά σου πέντε; Άργησες νομίζω

 
At 8:14 AM, February 24, 2007, Blogger οι σκιές μιλάν said...

This comment has been removed by the author.

 
At 8:15 AM, February 24, 2007, Blogger οι σκιές μιλάν said...

τα έχω γράψει ήδη τα 5 μου. Μπορείς να τα βρείς στο μπλογκ μου 4-5 ποστ πιο κάτω από το ποστ που σχολίασες τελευταίο.

 
At 2:05 PM, March 02, 2007, Blogger 3 parties a day said...

Κι έλεγα τις προάλλες σ' εναν γνωστό μου: "Δεν είναι φρικτοί οι άνθρωποι που μιλάνε για τον εαυτό τους στο τρίτο πρόσωπο;"
Εκείνον δεν τον ενοχλούσε...

 
At 2:23 PM, March 05, 2007, Blogger angeliki marinou said...

Ναι, το νούμερο 4 κολλάει τέλεια και σε μένα (όλο).

Λυπάμαι πολύ για τον φίλο σου - τον πρώτο.

 
At 9:07 PM, April 08, 2007, Blogger the kid said...

εγραψες: "1. Λατρεύω την jazz. Κλαίω με τη φωνή της Billie, ονειρεύομαι με το πιάνο του Thelonious, ξεχνιέμαι με την τρομπέτα του Miles. Το καλύτερό μου είναι όταν παίρνω ένα βιβλίο, βάζω ένα από τα αγαπημένα μου cd και κάθομαι στον καναπέ. Μπορεί να μου πάρει μέρες."
Οταν το διαβαζα ακουγα Sarah Vaughan ;)

 
At 1:53 PM, August 05, 2011, Anonymous Anonymous said...

keyword service seo keywords backlinks forum backlinks

 
At 2:56 AM, March 03, 2013, Anonymous Anonymous said...

allimiamera.blogspot.com listen to this podcast Οι εταιρείες αυτές που αναφέρονται είναι αυτά που προσφέρουν οι προπληρωμένες χρεωστικές κάρτες :

 
At 3:01 PM, March 28, 2013, Anonymous Anonymous said...

Hello! I just want to give you a huge thumbs up for the excellent info you have here on this post. I'll be coming back to your blog for more soon.

[url=http://onlinepokiesking4u.com]Jason: online pokies[/url]

 
At 9:50 AM, March 30, 2013, Anonymous Anonymous said...

Hey there! I just would like to offer you a big thumbs up for the excellent info you have here on this post. I am coming back to your web site for more soon.

[url=http://xrumergeek.com]seo services[/url]

 

Post a Comment

<< Home