Thursday, March 29, 2007

Όνειρο-Κρήτης

Κάθε βράδυ, πριν κοιμηθώ, προετοιμάζω τον εαυτό μου να δει το αγαπημένο μου όνειρο. Είναι, λέει, τέλη Αυγούστου (δεν ξέρω γιατί αλλά η αγαπημένη μου περίοδος του χρόνου ήταν πάντα από τις 25 Αυγούστου μέχρι τις 10 Σεπτέμβρη. Οι μέρες εκείνες έχουν μια ανεξήγητη για μένα γλύκα, έναν αποχαιρετισμό και ένα καλωσόρισμα ταυτόχρονα), είμαι γύρω στα 19 (ο τυχερός μου αριθμός) και κάνουμε μπάνιο με τη φίλη μου τη Νίκη στα Φαλάσαρνα, στην Κρήτη. Έχει πάει 8 το βράδυ, ήδη η μέρα έχει μικρύνει πολύ, στην παραλία δεν υπάρχει ψυχή, κολυμπάμε γυμνές και η συζήτηση μας έχει κάνει να ξεχαστούμε και να ξανοιχτούμε στα βαθιά. Εκεί που πλατσουρίζουμε ανέμελες κι ευτυχισμένες, γελάμε και κάνουμε το run-down της χθεσινοβραδινής εξόδου μας στα Χανιά, μας πλησιάζει μια πανέμορφη γοργόνα. Τα μαλλιά της είναι χρυσά, φορά ελάχιστο κόκκινο κραγιόν και αδιάβροχη μάσκαρα. Κι ενώ είναι έτοιμη να μας κάνει την ερώτηση- κλισέ («Ζει ο Βασιλιάς Αλέξανδρος») η Νίκη την προλαβαίνει: «Μάταια τον ψάχνεις. Ακόμη κι αν δεν έχει πεθάνει, αν σε ήθελε, θα ερχόταν μόνος του να σε βρει. Σκοπός είναι να μάθεις να περνάς και μόνη σου καλά».
Όταν δεν έχουμε σχέση, συνηθίζουμε να λέμε ότι είμαστε μόνοι/ -ες μας. Κι όμως, γνωρίζω ανθρώπους σε σχέσεις που νιώθουν πιο μόνοι τους και από τα πιο απελπισμένα μπακούρια. Και είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι από μας έχουμε υπάρξει σε σχέσεις όπου έχουμε αισθανθεί μόνοι μας. Αντίστοιχα, ξέρω ανθρώπους που, αν και για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα έχουν βρεθεί εκτός σχέσης, λάμπουν από ευτυχία. Κι αυτό γιατί η μοναξιά δεν είναι αντιστρόφως ανάλογη των οργασμών ή των εξόδων που έχει ένας άνθρωπος με εκπρόσωπο του αντίθετου φίλου. Είναι ευθέως ανάλογη του πόσο καλά τα έχεις με τον εαυτό σου. Γιατί όσες σχέσεις κι αν κάνει κανείς στη ζωή του, η πιο ουσιαστική είναι αυτή που έχει με τον εαυτό του.
Είμαι η Ε., είμαι "μόνη" και είμαι καλά. Ρωτήστε και τη φίλη μου τη Νίκη, αν δεν με πιστεύετε.

17 Comments:

At 8:32 AM, March 30, 2007, Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα,
Και μέσα σε μια σχέση ή γάμο μπορεί κανείς να νιώθει την απέραντη μοναξιά , ενώ όταν δεν έχεις σχέση και τα έχεις καλά με την ζωή σου και τον εαυτό σου μπορείς να είσαι ευτυχισμένος και να έχεις την καλύτερη συντροφιά.

 
At 2:28 PM, March 30, 2007, Blogger οι σκιές μιλάν said...

υγ. κατάσταση Funtain...
;)
wie schoen!

 
At 1:46 PM, March 31, 2007, Blogger Ηλιας....Just me! said...

Όντως η ευτυχία δεν κρύβεται στις σχέσεις, η ευτυχία κρύβεται στο πόσο καλά ξέρεις να "ρουφάς" τη ζωή...

 
At 4:43 PM, April 02, 2007, Blogger Misirlou Oubliez said...

Ωχ ρε συ, το σκεφτομουν χτες αυτο, ενω ακυρωνα σπεσιαλ ραντεβουδακι για "dvd" επειδη η παρεα που ημουν εξω για ποτο ειχε μολις διευρυνθει με ατομαρες που δεν ηθελα με τιποτα να μην συζητησω μαζι τους.

Παω καλα; Εχω να δω "ταινια" απο του Αη Νικολα και κοντευει του Αη Γιωργη και παρολα αυτα κλωτσαω την -γαμω την- τυχη μου για μια ενδιαφερουσα περσονα που θα βρεθει μπροστα μου. Ελπιζω να μην το μετανιωσω οταν θα σκεφτομαι τη ζωη μου ενω μου κανουν το πρωινο κλυσμα στο γηροκομειο.

 
At 11:16 AM, April 03, 2007, Blogger kabamaru said...

misirlou edw eisai pali!
tespa...allimiamera kala ta eipes sto postaki sou!!!

 
At 11:56 AM, April 03, 2007, Blogger 30nothing said...

σκιες μιλάν: alles gut?

trelofantasmeni: μου φαίνεται τραγικό το σενάριο να νιώθεις μοναξιά στο γάμο σου, αν και όντως ξέρω πολλούς τέτοιους. Μας εύχομαι να μη το ζήσουμε ποτέ.

Ηλίας: Καλώς ήρθες

Misirlou: Οι ενδιαφέροντες άνθρωποι που συναντάμε είναι σπάνιοι. Και τότε είναι better than sex.

kabamaru: μερσί, μεσιέ

 
At 12:27 PM, April 03, 2007, Blogger elena said...

η ευτυχια κρυβεται μεσα μας και μονο εμεις μπορουμε να την χαρισουμε στον εαυτο μας...

 
At 10:22 PM, April 09, 2007, Blogger the kid said...

"όσες σχέσεις κι αν κάνει κανείς στη ζωή του, η πιο ουσιαστική είναι αυτή που έχει με τον εαυτό του"
κι αν δεν τα πας καλα με τον εαυτο σου πώς θα τα πας με τον συντροφο σου?
Τι περιμενεις απο τον καθε συντροφο και πως γινεται ποτε να σε συμπληρωσει?..

 
At 3:13 PM, April 11, 2007, Anonymous Anonymous said...

ανώνυμες μπακουρόβιες;
μας δίνεις το τηλέφωνο της νίκης να την ρωτήσουμε; Έχουμε 75.000 (μειον το φόρο) λόγους να την ρωτήσουμε

 
At 3:38 PM, April 12, 2007, Blogger switters said...

Ειχε χθες Βασιλη Αλεξακη η ΕΡΤ, τον ειδες;

 
At 3:05 PM, April 13, 2007, Blogger david santos said...

Thanks for you work and have a good weekend.

 
At 9:35 AM, April 16, 2007, Blogger 30nothing said...

elena: προσυπογράφω
the kid: σε αυτή την περίπτωση κοιτάς να κάνεις τουλάχιστον καλό σεξ :) η φωτό σου είναι τέλεια, αλλά χάνεται τόσο μικρή που είναι.
neofitos: να αφήσεις τη φίλη μου ήσυχη, προικοθήρα ε προικοθήρα
switters: δυστυχώς όχι, σίγουρα θα άξιζε. Ήμουν 7 jockers με τη Νίκη. Παντρεύεται! Έκανε πρόταση γάμου στον φίλο της και θα γίνω κουμπάρα. Όπως καταλαβαίνεις περάσαμε όλη τη βραδιά να σχεδιάζουμε τι θα κάνουμε στο μπάτσελορ.

 
At 1:35 PM, April 16, 2007, Blogger the kid said...

This comment has been removed by the author.

 
At 1:36 PM, April 16, 2007, Blogger the kid said...

Καλο σεξ δεν αρκει! Αν δεν ειναι τελειο δεν αξιζει :)

 
At 11:57 AM, April 25, 2007, Blogger lazinio said...

nai pernas kai moni sou kala ta kataferneis mia xara.

den to lew egw, h vandi.

 
At 11:00 AM, May 03, 2007, Blogger angeliki marinou said...

Βρε arbeit ψιλοπαρηγοριά στον άγνωστο μου φαίνεται αυτό. Δε θα μπορούσα να ζήσω αν δεν αγαπούσα, αν δεν ήμουν ερωτευμένη.

Να ζήσω πραγματικά, εννοώ.

 
At 2:23 PM, September 04, 2009, Blogger ΣΑΝ said...

πόσο ωραία τα λες.. έτσι είναι πιστεύω κι εγώ..
το είδα σε εμένα όταν κάποτε, μετά από χρόνια, πολλές σκέψεις και εσωτερικούς διαλογισμούς, κατέληξα στο ότι δε φταίνε οι άλλοι για τη μοναξιά μου, δε φταίει η τύχη μου, αλλά το ότι εγώ δε νιώθω καλά με μένα. πριν νόμιζα πως δε νιώθω καλά με μένα, δεν είμαι καλά, λόγω της μοναξιάς. αλλά είναι το αντίστροφο τελικά. είδα λοιπόν ότι είμαι καλά. και μπορώ να περνάω καλά και να κάνω πράγματα που μου αρέσουν. είχα ξεχάσει τι μου αρέσει.. αλλά με ξαναβρήκα τελικά και είμαι καλά. περνάω καλά. και αυτό είναι προϋπόθεση για να μην είσαι μόνος..
προς όλους τους ελάχιστους που θα διαβάσουν αυτό: μην περιμένετε να βρείτε σύντροφο για να είστε καλά. δε φταίει το ότι δεν έχετε σύντροφο, για το ότι δε νιώθετε καλά, αλλά το αντίστροφο. και είναι φαύλος κύκλος αυτό. ε.. σπάσε τον κύκλο. και να 'σαι καλά, να περνάς καλά μόνος σου, με τους φίλους σου.. και εκεί αρχίζει ένας άλλος κύκλος..
και μόνος βρεθείς πάλι, είναι διαφορετικό. μπορείς να είσαι καλά και μόνος σου. σταμάτα να ψάχνεις τί φταίει. εσύ! όχι η εμφάνισή σου, το μυαλό σου φταίει.

για αυτούς που δεν τα καταλαβαίνουν αυτά, τους διαφόρους εξυπνάκηδες-ευτυχισμένους-κοντόφθαλμους που θα πουν την ηλίθια εγωιστική ατάκα τους, χωρίς να μπορούν να σκεφτούν τι συμβαίνει γύρω τους και με μια διάθεση λύπησης για τους άλλους, τους "καημένους", αφήστε το παιδιά. δε θέλουμε να ακούσουμε κάτι από εσάς. γράφτε πουθενά αλλού, βρείτε κανά lifestyle blog να κομπάσετε για την "ευτυχία" σας..

αυτά τα λίγα.. να 'σαι καλά

 

Post a Comment

<< Home